Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

شبنم عرفی‌نژاد، دستیار کیانوش عیاری در فیلم سینمایی «کاناپه»، به‌دنبال درگذشت تینا عبدی، بازیگر جوان سینما، پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین او با روایتی خاطره‌ای از حضور تینا عبدی در تست بازیگری این فیلم نوشت:
«عذاب وجدان، حس وحشتناکی است...
تینا عبدی دو ماه پیش دوبار به من زنگ زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
سال۹۵ برای فیلم «کاناپه» فراخوان بازیگری داده بودیم، بشرا فیلم در چهار روز، هزار و صد و نوزده دختر ۱۶تا۲۴ساله دید، از صبح تا ۹شب از دخترها تصویر می‌گرفتم، روز دوم یا سوم بود ساعت ۷غروب که نوبت تینا شد.
خوش شانس بود، آقای عیاری، کارگردان فیلم که روزی دو تا سه ساعت می‌آمد سر تست، آن ساعت آن‌جا بود، تینا آمد داخل اتاق روبه‌روی من نشست، کوچولو بود، صورت سفید و موهای روشنی داشت، دوربین را روشن کردم و گفتم وقتی بهت گفتم، خودت را معرفی کن، اسم و فامیلت را بگو، چند سالت است، چه سازی بلدی؟ فعالیتت و در آخر شماره تلفنت را به دوربین بگو...
با استرس گفت چشم.
دکمه رکورد دوربین را زدم و با سر بهش گفتم بگو.
گفت سلام من تینا عبدی هستم، ۲۰ سالمه، من عاشق بازیگریم...
تینا لهجه شدید آذری داشت، گفت صبح زود از تبریز راه افتاده، دو ساعت است رسیده و ساعت ۱۱ بلیت اتوبوس دارد که شبانه برگردد تبریز. با مادرش بود که من ندیدمش، ازش تشکر کردم و گفتم به‌خاطر لهجه‌اش نمی‌توانیم انتخابش کنیم، پکر شد.
یک ماه بعد در حال انتخاب دختر سوم خانواده بودیم که آقای عیاری مشخصات تینا را داد.
و گفت همان روز تست انتخابش کرده و دلیلش هم تلاش دخترک بود، بابت مسیر طولانی رفت و برگشت بین تبریز و تهران، گفتم لهجه، گفت مهم نیست.
گفتم که تینا خوش‌شانس بود انتخاب شد.
در «کاناپه»، زنان فیلم در صحنه‌های داخلی بی‌حجاب بودند و برای این‌که از لحاظ شرعی مشکلی ایجاد نشود، بازیگران زن، موهاشونو از ته کوتاه کردند و پروگ (کلاه گیس) گذاشتند.
تینا موهای بلندی داشت، وقتی از ته موهایش را زد، ناگهان از یک دختر زیبا تبدیل شد به یک پسربچه، اول بغض کوتاهی کرد، اشک هم ریخت کلی باهاش سربه سر گذاشتیم، وقتی بهش گفتم «ای کیو سان»، خندید و دیگه گریه نکرد.
عذاب وجدان حس وحشتناکی است.
تینا عبدی، دوماه پیش دو بار به من زنگ زد، من حال خوبی برای حرف زدن آن‌هم با تینای پر انرژی نداشتم.
جواب ندادم، گفتم بعد تماس می‌گیرم اما بعد، یادم رفت.
امشب سر صحنه، بهم گفتند تینا بعدازظهر به دلیل ایست قلبی ... نمی‌توانم کلمه رابنویسم.
همه‌اش در فکر این هستم شاید با من کار مهمی داشته ...
تینا من خیلی متاسفم
دنیا به تو بدهکار است، امیدوارم آدم‌هایی که آزرده‌ات کردند، عذاب وجدان، لحظه‌ای رهاشون نکنه
...من اشتباه کردم،
تینا عبدی اصلا خوش‌شانس نبود.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: درگذشت تینا عبدی بازیگر جوان سینما صراط عذاب وجدان تینا عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است

به گزارش جماران؛ گفت و گوی عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی با خبرآنلاین در پی می آید:

 

پس از گفتگوی آقای نصیری با بی‌بی‌سی انتقادهای زیادی بویژه از سوی اصلاح‌طلبان داخلی مطرح شد دلیل آن چیست؟ 

واقعیت این است که در این مورد خاص اصولگرایان عزیز هستند که باید موضع‌گیری صریحی می‌کردند، آنان که درباره همه چیز برای اعلام موضع پا به رکاب هستند در این مورد سکوت کرده‌اند. ولی چون نمی‌خواهند به انتساب گذشته ایشان اشاره شود یا به این علت که به درستی گمان می‌کنند موضع‌گیری آنان فاقد نفوذ است زحمت این کار را بر دوش اصلاح‌طلبان انداخته‌اند.

 

فکر می‌کنید که چرا آقای نصیری فرایند عبور از منتهی‌الیه حکومت را تا منتهی‌الیه اپوزیسیون طی کرده است؟ و چرا با ایشان برخورد نشد و به راحتی اجازه خروج هم داشتند.

واقعیت این است که گرچه عبور این فاصله از سوی آقای نصیری موجب تعجب است ولی خیلی هم فوری رخ نداده است و چند سال طول کشیده است. این پدیده در میان جناح اصولگرایان حاکم مسبوق به سابقه است و تا کنون افراد زیادی این مسیر را رفته‌اند. علت هم این است که آنان از نزدیک شاهد موارد بی‌صداقتی یا توطئه‌چینی و دودوزه‌بازی و در نهایت عمق اندک افکار در آن سو هستند. ابتدا خود را توجیه می‌کنند و می‌گویند انشاالله گربه است ولی وقتی زیاد شد از درون خالی می‌شوند و کافی است یک تجربه منفی شخصی هم پیدا شود و به یکباره از آنها عبور نمایند.

درباره عدم برخورد و آزادی خروج هم بیش از آن که نکته‌ای متوجه آقای نصیری باشد مربوط به تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌های رفتاری جاری است که موجب می‌شود کسانی را برای زدن کوچکترین حرفی احضار کنند و برای حجاب چنین تحت فشار قرار گیرند، دیگران با بیان تندترین مواضع آزاد باشند. در واقع باید با همه همین‌گونه با سعه صدر مواجه شوند. امیدواریم که چنین شود. مبنای رفتار نباید سیاسی باشد باید قضایی محض باشد.

 

فارغ از اینها به نظر شما ایشان چرا رفت؟

ما وظیفه داریم همان را که گفته باور کنیم مگر این که شواهد دیگری در نقض آن بیان شود. ولی مشکل آقای نصیری این است که به دلائل پیش‌گفته و سوابق موجود، احتمال کمی وجود دارد که افکار عمومی با گزاره‌های اعلام شده ایشان همدلی کند، لذا همه در پی یافتن طرح و برنامه‌ای پیچیده در پشت ماجرا هستند. با این حال باید منتظر بود تا حقیقت روشن شود.

 

به نظرتان آن طرف از او استقبال خواهند کرد؟

پاسخ به این پرسش سخت است. آن طرف نیروهای پراکنده و با وابستگی‌ها و کارفرمایان سیاسی و فکری و حتی مادی گوناگونی هستند. بعلاوه در سطح اظهار نظر که افراد حرف‌های خودشان را می‌زنند ولی در سطح همکاری بعید می‌دانم که با وجود چنین وضعی اعتماد کسی برای اقدام عملی جلب شود.

 

به عنوان آخرین سوال فکر می‌کنید ایده او برای کسانی جذاب است؟

دنیای سیاست بیش از این که دنیای ایده‌ها باشد دنیای قدرت است. میان قدرت و ایده باید رابطه نزدیکی باشد. این حرف‌ها را دیگرانی هم در خارج زده‌اند ولی بسرعت به حاشیه رفته‌اند. در شرایط کنونی همان کسانی که علیه آنان حرف می‌زد، قدری از این فضا بهره‌مند می‌شوند. به نظرم یک دو راهی قرار خواهد داشت که هر دو سویش زیان است. 

ولی ایده او بیشتر ناشی از این است که سیاست به امری شخصی تقلیل یافته و گویی اراده‌های افراد به تنهایی منشأ اثرات تعیین کننده است. بعلاوه براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست. فارغ از این که با کدام‌یک موافق باشیم یا خوب بدانیم راه میانبری هم وجود ندارد. برخی خواسته‌اند تحت عنوان تحول‌خواهی راه میانه نشان دهند در حالی که تحول‌خواهی بر مضمون و محتوا تاکید دارد که هم می‌تواند شامل اصلاح‌طلب شود و هم برانداز. 

در حالی که این دو شیوه فعالیت سیاسی هستند. مثل زمان انقلاب که همه برانداز شدند با محتواهای کاملا متفاوت و حتی متضاد از یکدیگر. شیوه‌ و راهبرد سیاسی قابل میانبر زدن نیست.

دیگر خبرها

  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس